Moja strona internetowa znajduje sie pod adresem

http://www.jarmolowska.decoart.pl/

czwartek, 19 sierpnia 2010

Izabella

Oto Iza . sukienka Hilfinger
Torba Betty Barclay. bizuteria by JARMOLOWSKA/ prosze zauwazyc ze kolory naszyjnika odtwarzają refleksy na włosach i torebce

No i tasiemeczka od naszyjnika w kolorystyce sie trzyma jak najbardziej. naszyjnik - haft łowicki, kryształy SWAROVSKI
Rzucik na bucikach w kolorach naszyjnika jak ksiazka pisze
Wczoraj  ku mojej wielkiej przyjemności zaszczyciła mnie swoją obecnością Izabella  G. Iza jest jak najbardziej kobietą aktywną/ 40 plus ale nie duzy/ i swoja aktywność przejawia w wielu dziedzinach.Oprócz tego ze wykonuje baaardzo eksponowany zawód  / jest przedstawicielką firmy o światowej sławie - produkującej znakomite kryształy / Nie... no przecież nikt nie wie o jaka firmę chodzi.../ wiec oprócz tego Izabella studiuje podyplomowo historię sztuki i własnie pisze pracę .Przybyła bardzo dobrze i stosownie do okolicznosci/ a wiec wygodnie/ ubrana. Zaposiadała-  granatową , dzianinową sukienkę od Hilfingera/ poszerzaną pod biustem- Bogu dzięki- albowiem jadłyśmy i piłysmy/ bardzo dobrze skomponowane buty i torebkę oraz bizuterię - tu pochwale się - mojego autorstwa. Całośc - przyjemna dla oka , stonowana i wygodna.Zdjęcia robiłam sama , wieczorem wiec proszę o wyrozumiałość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz