Moja strona internetowa znajduje sie pod adresem

http://www.jarmolowska.decoart.pl/

niedziela, 22 sierpnia 2010

India

Książka
India Flint
Dostałam dziś z Amazon powiadomienie o książce dla mnie.  Generalnie- myślę- porusza temat  barwienia  tkanin przy pomocy barwników naturalnych zawartych w roślinach. Będę zaraz na targach w Londynie  to zapewne kupię. Naśladować może być trudno bo pani, która ją napisała jest Australijką, a do farbowania używa zapewne tego co rośnie w tamtym klimacie. Jednakowoż czytając o dokonaniach  autorki zalazłam gdzieś w necie zdjęcie samej Indii. Popatrzcie  na  NIĄ.   Kobieta zdecydowanie 40 plus, ubrana w wielowarstwowy, lekko etniczny strój, Naturalne tkaniny, wysmakowane beże i szarości, miejscami oliwkowe zielenie...Być może nie jest  już młoda,  może nie jest szczupła ale za to JEST PRZEPIĘKNA , SZLACHETNA  i nadzwyczaj oryginalna .Być może nawet silikonowe małolatki powiedzą że ma na sobie łachmany ale nie wiem jak wy ... bo ja od jutra zaczynam farbować w naturalnych barwnikach. Elu skąd wziąć ałun i siarczek żelaza ???

4 komentarze:

  1. Polecam Ci tego sprzedwawcę:
    http://www.chemik.aip.pl/
    Bardzo szybka , fachowa i miła obsługa.Chwaleni w internecie, nie tylko przeze mnie.

    Tak się świetnie bawicie robieniem ciuchów, że chyba wyciągnę swoją starą maszynę. Przeszłam przecież u Teściowej solidny kurs szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już dawno przestała być zabawa niestety...dzięki za kontakt

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobitka jest przepiękna. Uwielbiam taką urodę - nie lalka, nie plastik, nie wystudiowana modelka z wybiegu - ale jaka wyrazista! Ma w sobie to coś. A jej ubiór bardzo mi się podoba, przyciąga wzrok niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujaca,ciekawa uroda .....moglabym patrzec i patrzec!!

    OdpowiedzUsuń