Moja strona internetowa znajduje sie pod adresem

http://www.jarmolowska.decoart.pl/

czwartek, 26 sierpnia 2010

Barwy Ochronne


Spodnie H.M.,  filcowa opończa z kolekcji,, Gdy blondynka szła do wojska,,
Top- Benetton, okulary-Cynthia Rowley
Drewniaki- Zara,torba - Gaetano Nawarra
Dzisiejsze fotki ,,na szybko,,. Ola Stachwiuk robiła  sesję zdjęciową. ja występowałam towarzysko  w przerwach pomiędzy trzymaniem blendy.Ubranko w ukochanych maskujących kolorkach. Uwielbiam je do tego stopnia ze ostatnią kolekcję poświęciłam stylowi militarnemu, albowiem jestem zdania ze jest niezwykle komfortowy, młody, a zielenie wojskowe znakomicie sie ze sobą zestawiają nie tworząc dysharmonii . W myśl zasady ,, zawsze czysto , zawsze swieżo, zawsze pewnie. Zapytacie  skąd ta ponura mina w takim razie ? Toć była 6 rano.

1 komentarz: