Moja strona internetowa znajduje sie pod adresem

http://www.jarmolowska.decoart.pl/

piątek, 26 kwietnia 2013

,, W SAMO POŁUDNIE,,

Bluzka z jedwabiu i skórzanej, ręcznie ciętej koronki- kolekcja,, Cała Jaskrawosc,,bluzka biała  Hilfiger, czepiec z aksamitu- second hand 10 zł, pierścień autorski z kryształami Swarowskiego
Zaczęło się od dwóch  starych czepców zakupionych w second handzie. Niezwykła koronkowa robota. z oryginalnymi haftami wykonanymi złotą i czarną nicią. Wypchane były starymi wydaniami niemieckich gazet - na moje oko jakaś Dolna Saksonia.
Mamy więc czepce , dwie modelki  i sporo zdjęć . Fotografowała Olga Stachwiuk
.
Wyszło nam trochę velasqezowskiej Hiszpanii, trochę francuskiej  dekadencji i mnóstwo Dzikiego Zachodu.
Na zdjęciach Bogusia Stachurska i autorka bloga.
Dobrej zabawy życzę...
Torba z autorskiej koronki i skóry. Kolekcja,, Cała Jaskrawość,,
Pierścień z kryształami Swarowskiego - technika ferido

Kolczyki z sutaszu-Pracownia Rzeczy Pięknych,, SOUL DESIGN,,

Kaszmirowa peleryna i  skórzane czarne kowbojki- second hand 5 i 10 zł

Kolczyki- Pracownia Rzeczy Pięknych,, Soul  Design..





12 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia i ich treść. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja, swietne zdjęcia. Gęste.
    Wręcz zazdroszczę...Piękne światło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej dobrej zabawy :-) Z przyjemnością pooglądałam całą sesję - ach te szczegóły! Peleryna - super! Najbardziej podziwiam tę bluzkę z jedwabiu i skóry - coś pięknego i Twoją autorską biżu. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze przebieranki, piękna bluzka,wspaniałe modelki. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tu wpadać,choć rzadko piszę.Twoje pomysły wprawiają mnie w dobry nastrój.Serdecznie pozdrawiam i czekam na nowości!Myślę,że z wiosną będzie ich sporo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do czytania nowego bloga o relacjach damsko-męskich! laczyczydzieli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam przypadkiem i zostaję na dobre. Wspaniałe zdjęcia i stylizacje, jestem po prostu urzeczona!!! Będę starać się teraz podglądać Was systematycznie. Serdecznie pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite fotki:) pięknie połączyłaś dawne z dzisiejszym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem... ale nagle tu jestem !!! A tu inny świat - szalony, nieodgadniony...zostaję ! Świetne zdjęcia i pomysł na życie !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie!! super zdjęcia :-) gdzie są takie second handy ja się pytam?? :-)

    OdpowiedzUsuń